ساقط کردن اختیار در معاملهاسقاط کافه خیارات در قرارداد به چه معناست؟

در اغلب موارد چنین عبارتی در قراردادها درج گردیده: (کافه خیارات قانونی از طرفین ساقط گردید حتی خیار غبن اگرچه فاحش و یا افحش باشد). مفهوم این عبارت این است که یعنی فسخ معامله تحت هیچ شرایطی امکان‌پذیر نیست

به گفته وکیل ملکی موسسه حقوقی کیانداد ممکن نبودن فسخ معامله یعنی فروشنده و یا خریداری که قصد فسخ معامله را دارند در یک بن‌بست یعنی فروشنده و یا خریداری که قصد فسخ معامله را دارند در یک بن‌بست حقوقی و قراردادی قرار گرفته و راهی جز پیمودن پله و راهروهای دادگاه را آن هم با نتیجه‌ای نامعلوم و صرف ماه‌ها و سال‌ها کش و قوس ندارند.

مراجعه به وکیل ملکی موسسه حقوقی کیانداد در این مرحله و در چنین شرایطی گاهاً جز یک مسکن کوتاه مدت نیست و نباید از وکیل انتظار معجزه داشت اگرچه ممکن است تا حدودی از ضرر بیش از حد جلوگیری شود.

توصیه ما این است که قبل از هر معامله‌ای به ویژه معاملات ملکی اعم از خرید و فروش، مشارکت در ساخت، پیش فروش و سایر قراردادهای پیمانکاری از مراجعه به وکلای متخصص و با تجربه در دعاوی و قراردادهای ملکی و مشاوره با ایشان کوتاهی نکرده تا با استفاده از مهارت و تخصص یک حقوقدان از زیان و ضرر هنگفت پیشگیری نمایید. مراجعه به وکیل پس از انعقاد قرارداد و مواجه شدن با بن‌بست حقوقی تفاوتی با نوشدارو پس از مرگ سهراب.

پیشنهاد ویژه کیانداد :   تغییر نام خانوادگی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *