وکیل آنلاین واتس اپ

مشاوره آنلاین با وکیل در واتس آپ یکی از راحت ترین راه های ارتباط با وکیل است. وکیل آنلاین واتس اپ متشکل از مجموعه وکلای مشهور و حرفه ای تهران برای سهولت در ارتباط و اطلاع رسانی حقوق شهروندی، همچنین اطلاع از روند اجرای احکام ، جرائم ، پیگیری پرنده های دعاوی دادگستری می باشد.

وکیل آنلاین واتس اپ

جهت مشاوره با وکیل آنلاین واتس اپ از روش های زیر اقدام کنید

وکیل آنلاین واتس اپ
وکیل آنلاین واتس اپ

همچنین میتوانید از طریق تلگرام با وکیل آنلاین تلگرام ارتباط بر قرار کنید

ایمیل info@dadarman.ir

آی دی وکیل دادگستری در واتس اپ 09128400921

مشاوره با وکیل تلفنی 09128400921

امروزه نیاز به وکیل آنلاین واتس اپ با گسترش بالای فضای مجازی در بین مردم یک امر مهم محسوب شده است. در جامعه ما بیشتر از 15 میلیون پرونده در حال بررسی است، که این رقم برای یک کشور زیاد است. ولی این مشکلات چرا بوجود می آید؟ جواب این است چون پیش از وقوع حادثه از وکیل یا مشاوره استفاده نمی شود. به همین دلیل وکیل واتس اپ روی کار آمد تا با انجام مشاوره و راهنمایی حقوقی، به مردم یاری کند. این کار مزایای زیادی دارد، شما در طی روز امکان دارد با مسائل و خطرات حقوقی روبرو شوید که فرصت چندانی برای مراجعه به وکیل را نداشته باشید، در چنین شرایطی بهترین روش برای برخورداری از راهنمایی های یک وکیل، وکیل آنلاین واتس اپ است. ما در اینجا سعی داریم هر آنچه که در این مورد است را برای شما شرح دهیم.

بهترین مشاوره با وکیل آنلاین واتس اپ

وکیل آنلاین واتس اپ : یکی از مهم ترین مسائلی که وکلا به آن می پردازند مشاوره حقوقی و اطلاع عموم از حق و حقوق شهروندی است. این امر به خاطر عدم شناخت کافی مردم از یکدیگر بیشتر دچار مشکلات و از ین رفتن حقوق خود منجر می شود. از این نیاز به وکیل متخصصی دارند تا با مشاوره در کمترین زمان و بدون مراجعه حضوری و بصورت رایگان اطلاعات حقوقی را به سرعت انجام داده و حقوق خودشان را آگاه کنند، در امر حقوقی نیاز بیشتری به وکیل احساس میشود. مشاوره از طریق واتس اپ می تواند برای طلاق اموری از قبیل مهریه، استرداد جهیزیه، حضانت فرزندان، نفقه، ملاقات فرزندان و …. را مطرح می کند در بیشتر موارد زوجین تمایلی به وکیل ندارند و تنها می خواهند برای جلوگیری از اشتباهات از مشاوره حقوقی استفاده کنند، به همین دلیل وکلای کیانداد از طریق واتس اپ به زوجین مشاوره ارائه می دهند.

علم مورد نیاز برای وکیل

1-  قدرت تجزیه و تحلیل حجم بالایی از اطلاعات

2-  توانایی تحمل فشار پرونده های گوناگون

3-  رازداری و عدم افشا اسرار موکل

4-  قدرت ایجاد حس همدلی و همدردی در موکل

5-  توانایی راضی کردن دیگران

6-  توانایی صبر و حوصله برای پاسخ به همه سوالات موکلان

7-  اعتماد به نفس بالا برای دفاع از حقوق موکلین

8-  توانایی توضیح و تشریح همه پیچ و خم های قانونی برای افراد معمولی

9-  قدرت بوجود آوردن حس آرامش و اعتماد در موکل

10-  آشنا بودن با تمام مسائل و قوانین حقوقی، مالی، روانشناسی و ….

مزایای وکیل آنلاین واتساپ

  • مشاوره با وکیل آنلاین واتساپ در هر زمان و مکان
  • کم شدن هزینه از جمله حق الوکاله و هزینه های رفت و آمد
  • صرفه جویی در انرژی و وقت
  • امکان پرسیدن هر گونه سوال حقوقی و کیفری
  • استفاده از توضیحات و راهنمایی های دقیق از جانب وکیل

بعد از دریافت مشاوره حقوقی آنلاین چه کاری کنم؟

هنگامی که شما مشاوره خود را  از واتس اپ دریافت کردید ممکن است در معرض خطر حقوقی قرار گرفته باشید یا به این نتیجه برسید که موضوع را استندبای نگه دارید و یا وکیل به شما راهنمایی کرده موضوع را از طریق حقوقی پیگیری کنید.

حتما این سوال برای شما پیش می آید که چگونه موضوع را پیگیری کنم؟ وکیل که در دسترس من نیست؟ در صورتی که می خواهید از وکیل استفاده کنید بهتر است به دفتر ما که در سایت است مراجعه کنید و یا خودتان به دادگاه بروید و از سامانه عریضه نویسی آنلاین استفاده نمایید.

روش ارسال پیام از طریق واتس اپ

  • ابتدا نام و نام خانوادگی
  • شماره تماس
  • محدوده آدرس
  • شرح کامل موضوع و در صورتی که دادگاه رفته اید، مراحل طی شده، نام دادگاه، شماره شعبه و شماره پرونده.
  • همینطور می توانید این موارد را به صورت نوشتاری و یا در یک ویس VOICE توضیح دهید.
    متقاضیان می توانند علاوه بر ارتباط با وکیل واتساپ از طریق تلگرام نیز با وکیل آنلاین تلگرام در ارتباط باشند!
کانال تلگرام موسسه حقوقی کیانداد

۲ دیدگاه

  • باسلام نامه ای ازحل اختلاف قایمشهرچون محل اقامت خوانده فیروزکوه بوده ارسال شد15روزگذشته ولی خبری ازروندپرونده نداریم فیروزکوه شعبه انتخاب نکرده یاپیامی برای شاکی نیومده که رسیده چطورمیشه پیگیرشدازدادخواست ضرروزیان ارسال شده واینکه پرونده کیفری رسیدگی به افتراهمین موضوع ازشعبه دیگرحل اختلاف قایمشهرباموضوع عدم حصول سازش به مرجع صالح صادرشدکه اون هم 8روزه خبری نشدپیامی هم نیومدایا دادسرارفته یا دادگستری چطوربایدپیگیراین دوپرونده بشم باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *