وکیل آنلاین تلگرام

مجموعه کیانداد با راه اندازی جمعی از وکلای مشهور و حرفه ای در زمینه های مختلف جرائم و دفاع حقوق شهروندی، اقدام به مشاوره رایگان و بصورت آنلاین از تلگرام نموده است، وکیل آنلاین تلگرام به منظور سهولت در روند اطلاع رسانی ، پیگیری و اقدام به جهت دعاوی مطروحه طی 24 ساعت و در لحظه آنلاین پاسخگوی شما هستند.

وکیل آنلاین تلگرام مشاوره رایگان

جهت مشاوره با وکیل آنلاین تلگرام از روش های زیر اقدام کنید

وکیل آنلاین تلگرام
وکیل آنلاین تلگرام

همچنین میتوانید با وکیل آنلاین ارتباط برقرار کنید

ایمیل info@dadarman.ir

آی دی وکیل دادگستری در تلگرام @dadarman

مشاوره با وکیل از طریق تلگرام 09128400921

امروزه بخاطر پیچیدگی روابط دنیا ما را به سوی مشکلاتی سوق می دهد که به تنهایی توانایی حل و از میان برداشتن آنها نیستیم از این رو تلگرام به عنوان یک نرم افزار به خاطر رفاه حال موکلان از جمله خدماتی است که مورد استفاده قرار می گیرد و با استفاده از کمک یک وکیل متخصص و آگاه به مسائل حقوقی به شما کمک می شود.

وکیل آنلاین تلگرام گزینه ای است که بعضی از وب سایت ها ارائه می دهند تا کاربران به صورت رایگان بتوانند پرسش های خود را مطرح کنند. البته این نوع خدمات بیشتر برای سؤالات ساده و کلی مناسب است و امکان مشاوره در مورد پرونده های پیچیده را ندارد ولی برای شروع یک مشاوره مناسب است.

مزایای مشاوره با وکیل آنلاین چیست؟

در حال حاضر یکی از موضوعات بحث برانگیز در مشاوره های حقوقی، مشاوره آنلاین است. این برای افرادی است که از دسترسی داشتن به یک وکیل متخصص محرومند به عنوان مثال در مناطق دور افتاده که دسترسی به وکیل را ندارند. در نتیجه می توانند از خدمات مشاوره آنلاین برخوردار شوند و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایند.

همینطور برای افراد بیمار و یا اشخاصی که به هر علت نمی توانند از منزل بیرون بیایند هم می تواند گزینه خوبی باشد تا به راحتی در زمان مختلف با یک وکیل در ارتباط باشند. مشاوره آنلاین 24 ساعته است و برای افرادی که نسبت به مشاوره گرفتن شک دارند یا احساس خوبی در مشاوره حضوری ندارند مناسب است.

روش های استفاده از وکیل آنلاین چگونه است؟

برای این کار اول باید بدانید در مشاوره آنلاین به دنبال چه سوال و پاسخی هستید؟ چالش ذهنی برای جواب سوالتان در تلگرام چه خواهد بود؟ آیا برای پاسخ سوالات حقوقی به دنبال وکلایی متخصص می باشید؟ آیا سوالات حقوقی شما در جهت امور ملکی، چک، طلاق، تصادفات، خانواده، انحصار وراثت، کیفری و …. است؟

ویژگی های وکیل آنلاین تلگرام

صداقت؛

برقرار کردن عدالت؛

توانایی تجزیه و تحلیل تمامی مسائل حقوقی؛

دانش و آگاهی کامل از قوانین حقوقی؛

استفاده از فن بیان قوی؛

برخورداری از روابط اجتماعی بالا؛

در مشاوره آنلاین از طریق تلگرام چه خدماتی ارائه می شود؟

امکان بهره مندی از پشتیبانی 24 ساعته

امکان برقراری ارتباط آزادانه با وکیل در طی مراحل پرونده؛

امکان بهره مندی ارتباط آنلاین و جویا شدن از مراحل پیشرفت پرونده؛

امکان ارسال خلاصه ای از پرونده؛

امکان تشکیل پرونده و یا بایگانی از تلگرام؛

امکان برقراری ارتباط با وکیل پایه یک و دریافت مشاوره؛

امکان بهره مندی از مشاوره و راهنمایی چندین وکیل به طور هم زمان؛

همچنین ارائه مشاوره با وکیل آنلاین تلگرام در کم شدن بسیاری از هزینه ها اثرگذار است، برای اینکه دیگر نیاز نیست برای رفت و آمد و حق الوکاله هزینه کنید. این روش طی چند سال رواج بسیاری یافته و توانسته است کمک بالایی به سرعت و بهتر شدن امور مردم کند، اکنون باتوجه به استفاده از اپلیکیشن های داخلی و خارجی مانند واتساپ مشاوره آنلاین با وکیل واتساپ نیز همان اندازه کارآمد خواهد بودکه در مشاوره حضوری مراجعین زمان و هزینه صرف می کنند.

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *