دستگیری مدیرعامل شرکت سکه ثامن

به گزارش مشرق، نیروی انتظامی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: “فرهاد زاهدی فر” مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیکی ثامن معروف به “سکه ثامن” که از هزاران نفر از طریق سایت سکه ثامن، صدها میلیارد تومان در چند استان کلاهبرداری و از کشور متواری شده بود با اقدامات فنی، عملیاتی و اطلاعاتی پلیس فتا 

در یکی از کشورها شناسایی و با همکاری پلیس بین الملل ناجا و قوه قضائیه بازداشت و شب گذشته ازطریق فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) به کشور بازگردانده شد.

در این اطلاعیه تاکید شده است: به حول و قوه الهی، سرپنجه های نظام جمهوری اسلامی ایران با هماهنگی و هوشمندی هر روز قوی تر از گذشته اجازه فعالیت های مجرمانه را به هیچ کس نخواهند داد و با توکل به خداوند قادر متعال و به پشتوانه این توانایی و همکاری مردم فهیم و مومن، مجرمان و غارتگران بیت المال و اموال مردم را در هر مخفیگاهی حتی خارج از مرزهای میهن اسلامی شناسایی، دستگیر می کند و برای تحمل مجازات قانونی، استرداد اموال و احقاق حق مال باختگان به کشور باز خواهند گرداند.

موسسه حقوقی کیانداد با وکلای متخصص و مجرب در دعاوی وصول مطالبات مشاوره و وکالت در این امور را برعهده دارد

سردار کاظم مجتبی جانشین ریئس پلیس اینترپل ناجا اظهار داشت: باتلاش گسترده پلیس و همکاری دستگاه قضا، متهم متواری شرکت تجارت الکترونیکی ثامن معروف به “سکه ثامن” که قریب به ۲۰ روز از کشور متواری شده بود، شناسایی، دستگیر و به کشور بازگردانده شد.

وی افزود: نامبرده در سال ۹۵، مجوزهای لازم را برای تشکیل و فعالیت شرکت تجارت الکترونیکی ثامن معروف به “سکه ثامن” از سازمان‌های مربوطه دریافت کرده بود، ولی متأسفانه در مسیر انجام فعالیت دچار انحراف می‌شود.

پیشنهاد ویژه کیانداد :   کلاهبرداری در جرائم ثبتی

جانشین رئیس پلیس بین الملل ناجا ادامه داد: متهم با بیش از هزار نفر معامله، مبادله و خرید و فروش طلا و سکه داشت و با توجه به نوساناتی که در موضوع ارزش سکه صورت گرفت بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان کلاهبرداری کرده و از کشور متواری شد.

این مقام عالی انتظامی عنوان کرد: با تلاش صورت گرفته نیروهای پلیس به ویژه با حمایت و پشتیبانی خوب پلیس فتا در حوزه سایبری و اقدامات پلیس اطلاعات و امنیت و با محوریت پلیس بین الملل ناجا، محل اختفای وی در خارج از کشور شناسایی و نامبرده دستگیر و با تشریفات و مناسبات قانونی به کشور بازگردانده شد.

سردار مجتبایی تأکید کرد: آنچه برای نیروی انتظامی مهم است امنیت جامع و فراگیر در سطح کشور می‌باشد و پلیس بین الملل برای استرداد مجرمان فراری تلاش ویژه‌ای دارد و دستگیری این فرد بیانگر اقدام مشترک و نمونه‌ای از وحدت عمل، انسجام و همکاری پلیس و دستگاه قضا است.

مجازات حمل اسپری فلفل

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *