وکیل امـور کارگر و کارفرما

وکیل امـور کارگر و کارفرما

وکیل امـور کارگر و کارفرما مشورت رایگان بگیرید.در قانون کار ایران حقوق کارگر و کارفرما مشخص شده است. انواع قرارداد کاری دریافتی‌های قانونی، اضافه کاری، مستمری، بازنشستگی، بیمه و اخراج. عناوین یادشده تنها بخشی از مواردی است که وکیل امـور کارگر و کارفرما باید بر آنها تسلط داشته باشد.نتیجتاً پرونده‌های این حوزه پرونده‌های پیچیده و دشوار است، بنابراین برای تضمین حقوق دو طرف می‌بایستی با وکلای متخصص در وکیل امـور کارگر و کارفرما مشورت و همفکری شود.کارگر باید حقوق و دستمزد و شرایط کار را بداند و کارفرما باید از حقوق قانونی خود در کارگاه و کارخانه و شرکت آگاه باشد.

غالباً قراردادهای کاری یک طرفه به نفع کارفرماست، حتی دستگاه‌های دولتی و پیمانکاران تأمین نیروی انسانی از قراردادهای تیپ استفاده می‌کنند که در آنها معمولاً کمترین حقوق قانونی برای کارگر در نظر گرفته می‌شود.

اما قانون به صراحت از حقوق و منافع کارگر حمایت می‌کند. پس برای احقاق حقوق خود در این زمینه از مشورت و وکالت وکلای این حوزه استفاده کنید.

مؤسسه حقوقی کیانداد دارای دپارتمان تخصصی کار و تأمین اجتماعی می‌باشد، که در آن وکلای متخصص در زمینه حقوق و منافع کارگر از جمله بیمه بیکاری، مستمری، سنوات حقوق ماهیانه، پاداشت و … یاری گر شما هستند.

خدمات مؤسسه حقوقی کیانداد در وکیل امـور کارگر و کارفرما:

طرح و پیگیری دعاوی کارگر و کارفرما در مراجع تخصصی

تجدیدنظر از آراء صادر شده توسط مراجع اداری

فرجام خواهی و اعاده دادرسی در دیوان عدالت اداری

برقراری بیمه بیکاری

تنظیم قراردادهای کاری

ارائه مشاوره فنی و تخصصی در حوزه کار، بیمه و …

مقالات کارگر و کارفرما

پرسش و پاسخ متداول

[dwqa-list-questions]

کانال تلگرام موسسه حقوقی کیانداد
0/5 (0 Reviews)