تشکیل زندگی مشترک زن و مرد ریشه در حکمت خالق هستی دارد، نکاح همسران برای آرامش، مهربانی، رشد و تعالی است و سر منشأ آن صداقت در گفتار و رفتار از ابتدای راه تا انتهاست و هر جا صدق و راستی در رفتار متقابل دستخوش انحطاط شود، زندگی را در پرتگاه تیرگی و سقوط می‌برد و آینده‌ای نامعلوم و مبهم را رقم می‌زند.

 

ازدواج بنیادی نیست که کسی در تفکر سود و زیان مادی آن باشد، اما با اولین بحران در روابط زوجین، حقوق مالی به شدت در جایگاه دعوای اصلی قرار می‌گیرد و چنانچه روابط مالی همسران، از ابتدا با درایت تنظیم نشده باشد، مشکلات عدیده‌ای را به بار می‌آورد. بهتر است قبل از عقد نکاح با وکیل خانواده در مورد مسائل مربوط به ازدواج مشورت شود.

در این مجموعه سعی شده مباحث دقیقی از (حقوق و روابط مالی زوجین) مطرح شود و دو طرف از امتیازی که به موجب اصول و قواعد حقوقی برخوردار می‌باشند اطلاع لازم را کسب نمایند و ضمن اتخاذ شیوه‌های صحیح در ایجاد تعهدات خود، حق و دِینی را که برعهده دارند با اطلاع از ابعاد چگونگی تعهد خویش، می‌تواند آن را مطالبه کند. و الا در صورت بروز اختلاف، بدون منازعه و مجادله‌ای بی‌فایده و با انتخاب راه اصولی در مراجعه به محاکم قانونی، حقوق خود را مطالبه نمایند.

بهتر است برای گرفتن حقوق خود در مسایل خانوادگی و هر گونه اقدام قانونی مانند مطالبه مهریه مطالبه نفقه مطالبه اجرت المثل و یا گرفتن حضانت فرزندان طلاق توافقی طلاق اختلافی طلاق غیابی اصلاح شناسنامه با وکیل خانواده و وکیل طلاق در موسسه حقوقی کیانداد مشاوره کنید 

پیشنهاد ویژه کیانداد :   تأثیر رابطه نامشروع زن بر حضانت و سرپرستی فرزند

شماره تلفن 02122904873 و 09128400921 جهت مشاوره تلفنی با وکیل پایه یک دادگستری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *