ثبت شرکت تعاونی مسکن

ثبت شرکت تعاونی مسکن


مدارک لازم برای ثبت انواع شرکت تعاونی از جمله شرکت تعاونی مسکن

در این مقاله قصد داریم درباره موضوع ثبت شرکت تعاونی مسکن را مطابق با نظریه موسسه حقوقی کیانداد توضیح دهیم. ما را همراهی کنید.

 ثبت شرکت تعاونی مسکن

پس از اثبات شرایط لازم و با ارائه مدارک مورد نیاز که بهتر است با نظر کارشناسان آماده شده باشد درخواست ثبت شرکت به اداره ثبت شرکت ‌ها ارسال و شرکت با انجام تشریفاتی به ثبت خواهد رسید.

مدارک ثبت شرکت تعاونی مسکن عبارتند از:

1- کپی شناسنامه، کارت ملی و مدارک تحصیلی مؤسسین شرکت تعاونی مسکن

2- گواهی پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت برای آقایان

3- برگ عدم سوء سابقه مؤسسین و مدیران شرکت تعاونی مسکن

4- یک نسخه از مجوز اداره کل تعاون یا اداره تعاون شهرستان مربوطه (برای ثبت شرکت تعاونی مسکن لازم است از وزارت تعاون مجوز ثبت صادر گردد).

5- اساس ‌نامه تصویب شده شرکت تعاونی در اولین مجمع عمومی عادی در ۳ نسخه (شرکت ‌های تعاونی باید دارای اساس‌نامه باشند. اساس ‌نامه انواع شرکت ‌های تعاونی از جمله شرکت تعاونی مسکن به صورت نمونه اساس ‌نامه به وسیله وزارت تعاون تهیه شده و در اختیار تشکیل دهندگان شرکت قرار می‌گیرد).

6- آگهی دعوت‌نامه تشکیل اولین مجمع عمومی عادی در ۳ نسخه

7- صورت جلسه اولین مجمع عمومی عادی مبنی بر تصویب اساس ‌نامه شرکت تعاونی مسکن و انتخابات اولین هیأت مدیره و بازرسی یا بازرسان فرم شماره در ۳ نسخه

8- رسید پرداخت سرمایه شرکت تعاونی مسکن بر اساس اساس ‌نامه به صندوق تعاون در۳ نسخه

پیشنهاد ویژه کیانداد :   گواهی عدم امکان سازش چیست

9- لیست اسامی و اعضای حاضرین در اولین مجمع عمومی عادی در ۳ نسخه

10- لیست اسامی و مشخصات و نشانی کلیه اعضاء و سهام‌ داران شرکت تعاونی در 3 نسخه

11- صورت جلسه اولین هیأت مدیره مبنی بر انتخاب رئیس، نایب رئیس (جانشین رئیس) و منشی هیأت مدیره و تعیین مدیر عامل و تعیین صاحبان امضای مجاز در 3 نسخه

12- لیست و مشخصات اعضای هیأت مدیره، بازرسان و مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن و همچنین اعضای علی‌البدل (جانشین) به همراه تصویر شناسنامه و آخرین مدرک تحصیلی آنها

نحوه پرداخت تسهیلات آماده ‌سازی زمین برای ساخت مسکن

ارکان شرکت تعاونی مسکن

1- مجمع عمومی

2- هیأت مدیره

3- بازرس یا بازرسان.

خواننده گرامی می توانید برای مشاوره تخصصی درباره  ثبت شرکت تعاونی مسکن را با وکیل ملکی موسسه حقوقی کیانداد مشاوره نمایید.

در پایان کاربران عزیز اگر هر گونه سوالی داشته باشید، می توانید از طریق تماس با ما یا صفحه پرسش و پاسخ با وکلای تهران و شهرستانها در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *